Chorągiew Łódzka ogłasza rekrutację do Zespołu ds. partnerstw.

  1. Zgłoszenia trwają do 28.11.2025 do godz. 21:00
  2. Rekrutacja odbywa się w dwóch etapach: zgłoszenia elektroniczne  przez formularz oraz rozmowy indywidualne.
  3. Wymagania wstępne, katalog kompetencji podstawowych i dodatkowych jest tworzony przez odpowiedniego członka komendy i szefa zespołu.
  4. Rozmowy prowadzone są przez odpowiedniego członka komendy wraz z szefem zespołu lub przez wyznaczonych przez nich członków odpowiedniego zespołu.
  5. Każde mianowanie musi uzyskać zgodę komendy chorągwi oraz komendanta hufca.
  6. Do zespołu mogą zostać przyjęte osoby, które nie spełniają wszystkich kompetencji. Warunki wstępne są jednak niezbędne.
  7. Nie ma obowiązku przyjęcia osób zgłoszonych i spełniających opisane wymagania i kompetencje.
  8. Opinie właściwego komendanta hufca zostaną zebrane telefonicznie przez członków komendy chorągwi.
  9. Na każde zgłoszenie odpowie szef zespołu albo członek komendy chorągwi.

Wybierz odpowiednią zakładkę, by zapoznać się z opisami zespołów, do których prowadzony jest teraz nabór.

ZESPÓŁ DS. PARTNERSTW 

Celem działania zespołu jest wypracowanie modelu pracy z partnerami chorągwi, nawiązywanie relacji z nowymi partnerami oraz dbanie o te już nawiązane. Zespół to zupełna nowość w naszej strukturze, także z pewnością praca w tym zespole będzie twórcza i pełna wyzwań. Zespół podlegać będzie zastępcy komendantki chorągwi ds. partnerstw hm. Tomaszowi Jachimkowi. 

Kogo rekrutujemy? 

  • członków zespołu ds. partnerstw 

Obowiązki: 

  • poszukiwanie i klasyfikacja potencjalnych partnerów ChŁ 
  • kontakt i zarządzanie relacjami z potencjalnymi partnerami 
  • aktywny udział w budowaniu nowego obszaru działalności ChŁ 
  • bieżący udział w pracach i spotkaniach zespołu 
     

Kompetencje kluczowe: 

  • umiejętność pracy w zespole;  
  • komunikatywność 
  • szeroka wiedza o ZHP, jego misji i jego działaniach 
  • prezentowanie wysokiego poziomu kultury osobistej; 

 

Kompetencje dodatkowe, mile widziane: 

  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów  
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych 

 

Możliwość rozwoju i korzyści: 

  • udział w szkoleniach wewnętrznych 
  • dofinansowanie do szkoleń 

 

W razie wątpliwości czy pytań śmiało pisz do Tomasza Jachimka na adres: tomasz.jachimek@zhp.pl